Бухимдлаа тайлж сур

Хэрэв танд
Өдрийн ихэнх цагт ядарсан мэдрэмж төрж,идэвхигүй байх
Нойр алдах,хоолны дуршил муудах,
Архи тамхийг хэтрүүлэн хэрэглэх зуршилтай болох ,
Аливаад анхаарлаа төвлөрүүлэхэд төвөгтэй болох ,шийдвэр гаргахад хүндрэлтэй байх
Цөхөрч,бухимдах, чадал баргадах мэт санагдах
Бэлгийн харилцаанд идэвхигүй болох гэх мэт асуудал
Тохиолдсон бол бухимдлаа даван туулах зориг тэвчээр гаргах хэрэгтэй болжээ. Үүний тулд найз нөхөд ,хамт олноосоо тусламж дэмжлэг авах хэрэгтэй. Түр зуур сэтгэл түгших,бухимдах,мартах нь хэвийн боловч эдгээр мэдрэмжүүд нь байнга тогтвортой илрээд байвал бусадтай ойлголцоход бэрхшээлтэй болох тул эмнэлэг,мэргэжлийн байгууллагад хандаж тусламж зөвлөгөө авах хэргэтэй.
Бухимдлыг багасгах зарим аргууд
Шалтгааныг нь олж илрүүлэх
Бусадтай илэн далангүй ярилцаж чаддаг байх
Тусламж дэмжлэг авахаас татгалзахгүй байх
Дуртай зүйлээ хийх,хичээллэх /найз нөхөдтэйгээ уулзаж ярилцах,ном сонин унших ,кино жүжиг үзэх,бүжиглэх,хөгжим сонсох гэх мэт /
Идэвхитэй дасгал хөдөлгөөн тогтмол хийх
Нөхөн үржихүй сонин

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button