Яаж зөөлөн булбарай, үрчлээгүй арьстай болох вэ

Цайр цавуулаг бодис үүсгэж, С аминдэм арьсан дахь цусны судлыг сайжруулж, арьсыг цайруулж, шим тэжээл зөөвөрлөхөд гол үүрэгтэй. Цайр нь ургамлын үр, хивэг, шар айрагны хөрөнгө, загас, далайн нялцгай биетэнд их хэмжээгээр байна. Эрүүл биед 1.8 гр цайр агуулагдах ёстой байхад арьс нь хөгширөлттэй хүмүүст 0.7 гр хүртэл багассан байдаг. Энэ нь арьсны үрчлээ, хөгшрөлт явагдах хөрс болж өгдөг. Үүний эерэг наранцэцэг, ханборгоцой хэрэглэх эсвэл хулууны үрийг цөмөхийг зөвлөж байна. Биеийг амин дэмээр хангах эх булаг бол хоол хүнсэндээ үр жимс, ногоо байнга хэрэглэх явдал юм.

Аливаа ундаа, шүүсний саван дээрх С аминдэмээр баялаг, насанд хүрсэн хүний хоногийн хэрэгцээг хангана гэсэн бичигт хэрхэвч итгэж болохгүй. Шилэн савтай болон Танин мэдэхүйн телевизийн Таны мэдээ мэдээллийн хөтөлбөрийг үзэгч та өдөр бүрийн 19,30 минутаас хүлээн авч үзээрэй. Улс
лаазалсан бүтээгдэхүүнүуд аминдэмээ хэдийнэ алдсан байдаг. Зарим хүмүүс шинэ ногоо, жимсний оронд хадгалж савласныг нь авдаг энэ нь арьс хөгширч, үрчлээтэх хангалттай шалтгаан юм. Үүнээс зайлах цорын ганц арга зам бол A, C аминдэмээр баялаг лууван, навчлаг хүнсний ногоог өргөн хэрэглэх явдал юм. Мөн загасны тосон А аминдэм ихээр агуулагдсан байдаг. Үүний зэрэгцээ өглөө оройд духны үрчлээтсэн хэсэг, хамрын угалзнаас завьж руу чиглэсэн үрчлээтсэн хэсгийг тэнийлгэн, перпендикуляр (тэгш өнцөг үүсгэн) чиглэлд 2-3 минут, 2-3 хурууны үзүүрээр иллэг хийж байгаарай. Дээрх мөрдлөгийг эртнээс баримтлан хэвшвэл мөнхийн залуу үзэсгэлэнтэй харагдаж болно.

(Өнөөдрийн монгол 150/320)

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments

Яаж зөөлөн булбарай, үрчлээгүй арьстай болох вэ

Цайр цавуулаг бодис үүсгэж, С аминдэм арьсан дахь цусны судлыг сайжруулж, арьсыг цайруулж, шим тэжээл зөөвөрлөхөд гол үүрэгтэй. Цайр нь ургамлын үр, хивэг, шар айрагны хөрөнгө, загас, далайн нялцгай биетэнд их хэмжээгээр байна. Эрүүл биед 1.8 гр цайр агуулагдах ёстой байхад арьс нь хөгширөлттэй хүмүүст 0.7 гр хүртэл багассан байдаг. Энэ нь арьсны үрчлээ, хөгшрөлт явагдах хөрс болж өгдөг. Үүний эерэг наранцэцэг, ханборгоцой хэрэглэх эсвэл хулууны үрийг цөмөхийг зөвлөж байна. Биеийг амин дэмээр хангах эх булаг бол хоол хүнсэндээ үр жимс, ногоо байнга хэрэглэх явдал юм.

Аливаа ундаа, шүүсний саван дээрх С аминдэмээр баялаг, насанд хүрсэн хүний хоногийн хэрэгцээг хангана гэсэн бичигт хэрхэвч итгэж болохгүй. Шилэн савтай болон Танин мэдэхүйн телевизийн Таны мэдээ мэдээллийн хөтөлбөрийг үзэгч та өдөр бүрийн 19,30 минутаас хүлээн авч үзээрэй. Улс
лаазалсан бүтээгдэхүүнүуд аминдэмээ хэдийнэ алдсан байдаг. Зарим хүмүүс шинэ ногоо, жимсний оронд хадгалж савласныг нь авдаг энэ нь арьс хөгширч, үрчлээтэх хангалттай шалтгаан юм. Үүнээс зайлах цорын ганц арга зам бол A, C аминдэмээр баялаг лууван, навчлаг хүнсний ногоог өргөн хэрэглэх явдал юм. Мөн загасны тосон А аминдэм ихээр агуулагдсан байдаг. Үүний зэрэгцээ өглөө оройд духны үрчлээтсэн хэсэг, хамрын угалзнаас завьж руу чиглэсэн үрчлээтсэн хэсгийг тэнийлгэн, перпендикуляр (тэгш өнцөг үүсгэн) чиглэлд 2-3 минут, 2-3 хурууны үзүүрээр иллэг хийж байгаарай. Дээрх мөрдлөгийг эртнээс баримтлан хэвшвэл мөнхийн залуу үзэсгэлэнтэй харагдаж болно.

(Өнөөдрийн монгол 150/320)

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments

Яаж зөөлөн булбарай, үрчлээгүй арьстай болох вэ

Цайр цавуулаг бодис үүсгэж, С аминдэм арьсан дахь цусны судлыг сайжруулж, арьсыг цайруулж, шим тэжээл зөөвөрлөхөд гол үүрэгтэй. Цайр нь ургамлын үр, хивэг, шар айрагны хөрөнгө, загас, далайн нялцгай биетэнд их хэмжээгээр байна. Эрүүл биед 1.8 гр цайр агуулагдах ёстой байхад арьс нь хөгширөлттэй хүмүүст 0.7 гр хүртэл багассан байдаг. Энэ нь арьсны үрчлээ, хөгшрөлт явагдах хөрс болж өгдөг. Үүний эерэг наранцэцэг, ханборгоцой хэрэглэх эсвэл хулууны үрийг цөмөхийг зөвлөж байна. Биеийг амин дэмээр хангах эх булаг бол хоол хүнсэндээ үр жимс, ногоо байнга хэрэглэх явдал юм.

Аливаа ундаа, шүүсний саван дээрх С аминдэмээр баялаг, насанд хүрсэн хүний хоногийн хэрэгцээг хангана гэсэн бичигт хэрхэвч итгэж болохгүй. Шилэн савтай болон Танин мэдэхүйн телевизийн Таны мэдээ мэдээллийн хөтөлбөрийг үзэгч та өдөр бүрийн 19,30 минутаас хүлээн авч үзээрэй. Улс
лаазалсан бүтээгдэхүүнүуд аминдэмээ хэдийнэ алдсан байдаг. Зарим хүмүүс шинэ ногоо, жимсний оронд хадгалж савласныг нь авдаг энэ нь арьс хөгширч, үрчлээтэх хангалттай шалтгаан юм. Үүнээс зайлах цорын ганц арга зам бол A, C аминдэмээр баялаг лууван, навчлаг хүнсний ногоог өргөн хэрэглэх явдал юм. Мөн загасны тосон А аминдэм ихээр агуулагдсан байдаг. Үүний зэрэгцээ өглөө оройд духны үрчлээтсэн хэсэг, хамрын угалзнаас завьж руу чиглэсэн үрчлээтсэн хэсгийг тэнийлгэн, перпендикуляр (тэгш өнцөг үүсгэн) чиглэлд 2-3 минут, 2-3 хурууны үзүүрээр иллэг хийж байгаарай. Дээрх мөрдлөгийг эртнээс баримтлан хэвшвэл мөнхийн залуу үзэсгэлэнтэй харагдаж болно.

(Өнөөдрийн монгол 150/320)

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments

Яаж зөөлөн булбарай, үрчлээгүй арьстай болох вэ

Цайр цавуулаг бодис үүсгэж, С аминдэм арьсан дахь цусны судлыг сайжруулж, арьсыг цайруулж, шим тэжээл зөөвөрлөхөд гол үүрэгтэй. Цайр нь ургамлын үр, хивэг, шар айрагны хөрөнгө, загас, далайн нялцгай биетэнд их хэмжээгээр байна. Эрүүл биед 1.8 гр цайр агуулагдах ёстой байхад арьс нь хөгширөлттэй хүмүүст 0.7 гр хүртэл багассан байдаг. Энэ нь арьсны үрчлээ, хөгшрөлт явагдах хөрс болж өгдөг. Үүний эерэг наранцэцэг, ханборгоцой хэрэглэх эсвэл хулууны үрийг цөмөхийг зөвлөж байна. Биеийг амин дэмээр хангах эх булаг бол хоол хүнсэндээ үр жимс, ногоо байнга хэрэглэх явдал юм.

Аливаа ундаа, шүүсний саван дээрх С аминдэмээр баялаг, насанд хүрсэн хүний хоногийн хэрэгцээг хангана гэсэн бичигт хэрхэвч итгэж болохгүй. Шилэн савтай болон Танин мэдэхүйн телевизийн Таны мэдээ мэдээллийн хөтөлбөрийг үзэгч та өдөр бүрийн 19,30 минутаас хүлээн авч үзээрэй. Улс
лаазалсан бүтээгдэхүүнүуд аминдэмээ хэдийнэ алдсан байдаг. Зарим хүмүүс шинэ ногоо, жимсний оронд хадгалж савласныг нь авдаг энэ нь арьс хөгширч, үрчлээтэх хангалттай шалтгаан юм. Үүнээс зайлах цорын ганц арга зам бол A, C аминдэмээр баялаг лууван, навчлаг хүнсний ногоог өргөн хэрэглэх явдал юм. Мөн загасны тосон А аминдэм ихээр агуулагдсан байдаг. Үүний зэрэгцээ өглөө оройд духны үрчлээтсэн хэсэг, хамрын угалзнаас завьж руу чиглэсэн үрчлээтсэн хэсгийг тэнийлгэн, перпендикуляр (тэгш өнцөг үүсгэн) чиглэлд 2-3 минут, 2-3 хурууны үзүүрээр иллэг хийж байгаарай. Дээрх мөрдлөгийг эртнээс баримтлан хэвшвэл мөнхийн залуу үзэсгэлэнтэй харагдаж болно.

(Өнөөдрийн монгол 150/320)

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments

Яаж зөөлөн булбарай, үрчлээгүй арьстай болох вэ

Цайр цавуулаг бодис үүсгэж, С аминдэм арьсан дахь цусны судлыг сайжруулж, арьсыг цайруулж, шим тэжээл зөөвөрлөхөд гол үүрэгтэй. Цайр нь ургамлын үр, хивэг, шар айрагны хөрөнгө, загас, далайн нялцгай биетэнд их хэмжээгээр байна. Эрүүл биед 1.8 гр цайр агуулагдах ёстой байхад арьс нь хөгширөлттэй хүмүүст 0.7 гр хүртэл багассан байдаг. Энэ нь арьсны үрчлээ, хөгшрөлт явагдах хөрс болж өгдөг. Үүний эерэг наранцэцэг, ханборгоцой хэрэглэх эсвэл хулууны үрийг цөмөхийг зөвлөж байна. Биеийг амин дэмээр хангах эх булаг бол хоол хүнсэндээ үр жимс, ногоо байнга хэрэглэх явдал юм.

Аливаа ундаа, шүүсний саван дээрх С аминдэмээр баялаг, насанд хүрсэн хүний хоногийн хэрэгцээг хангана гэсэн бичигт хэрхэвч итгэж болохгүй. Шилэн савтай болон Танин мэдэхүйн телевизийн Таны мэдээ мэдээллийн хөтөлбөрийг үзэгч та өдөр бүрийн 19,30 минутаас хүлээн авч үзээрэй. Улс
лаазалсан бүтээгдэхүүнүуд аминдэмээ хэдийнэ алдсан байдаг. Зарим хүмүүс шинэ ногоо, жимсний оронд хадгалж савласныг нь авдаг энэ нь арьс хөгширч, үрчлээтэх хангалттай шалтгаан юм. Үүнээс зайлах цорын ганц арга зам бол A, C аминдэмээр баялаг лууван, навчлаг хүнсний ногоог өргөн хэрэглэх явдал юм. Мөн загасны тосон А аминдэм ихээр агуулагдсан байдаг. Үүний зэрэгцээ өглөө оройд духны үрчлээтсэн хэсэг, хамрын угалзнаас завьж руу чиглэсэн үрчлээтсэн хэсгийг тэнийлгэн, перпендикуляр (тэгш өнцөг үүсгэн) чиглэлд 2-3 минут, 2-3 хурууны үзүүрээр иллэг хийж байгаарай. Дээрх мөрдлөгийг эртнээс баримтлан хэвшвэл мөнхийн залуу үзэсгэлэнтэй харагдаж болно.

(Өнөөдрийн монгол 150/320)

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button