Цаг тутамд нулимс гаргаж компьютерийн хорыг бууруулна

Хэрвээ та нүдээ бага зэрэг амраая гэвэл үзгээр бус, зүүний үзүүрээр бичиж байна гэж төсөөл. Энэ дасгалыг гэртээ харьж байхдаа, нийтийн унаанд ч хийж болно. Эсвэл та өөрт тохиромжтойгоор суугаад, биеэ сулла. Нүдээ ань. Хамрын үзүүрээ үзэг хэмээн төсөөл. Ингээд агаар дээр юм бичиж, зураг зур.

Тохойгоо нугалан гарын алгаа нүдний түвшнээс арай доогуур байрлуул. Хуруунуудаа , салга. Толгойгоо баруун, зүүн алгуурхан хөдөлгөж, хуруунуудынхаа завсраар харахыг хичээгээрэй. Танд хуруунууд жирэлзэж байгаа мэт санагдаж магадгүй. Хэрвээ та энэ дасгалыг зөв хийвэл гар

тань өөрөө хөдөлж байгаа мэт харагдах болно.

Нүдээ анилгүйгээр гурван удаа, нүдээ аньж гурван удаа толгойгоо эргүүл. Энэ дасгалыг 20-30 удаа хийгээрэй.

Өглөөний сонин 58 /123/

0 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button