Тун удахгүй гар утаснаасаа цахилгааны асуудлаа зохицуулна

олон нийттэй харилцах мэргэжилтэн Д.Цэнгэлмаагаас тодрууллаа.
-Иргэд цахилгааны төлбөрийн үлдэгдлээ мэдэхийн тулд заавал хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвд очих шаардлагагүй болсон гэсэн энэ талаар тодруулаач?
-Манай компани шинэ дэвшилтэт техник технологийг үйл ажиллагаандаа аль болох түргэн хугацаанд нэвтрүүлэх, хэрэглэгчдэд үйлчилгээгээ хүргэхдээ хэрэгцээ шаардлагатай нь нийцүүлж хөгжүүлэх бодлогыг барьж байгаа. Тухайлбал, өнгөрсөн онд бид цахилгаан эрчим хүчний мэдээлэл лавлагааны 70047004 дугаарын утастай дуудлагын төвийг байгуулан хэрэглэгчидтэйгээ шууд харилцаж, тэдний хүссэн мэдээллийг өгч, санал хүсэлтийг нь шийдвэрлэдэг болсон.
Энэ утасны цаана мэдээллийг мэргэжлийн төвшинд өгөх чадвартай цахилгааны инженерүүд ажиллаж байгаа. Харин энэ онд бид хэрэглэгчиддээ Цахилгаан хэрэглэгч онлайн систем-ээр бэлэг барьж байна. Энэхүү онлайн систем рүү нэвтэрснээр хэрэглэгч өдөр, шөнө хэдийд ч цахилгааны төлбөрөө төлж, төлбөрийн дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах, гэрээгээ шинэчлэх, сунгах, тоолуурын бичилтийг хянах, заалтаа илгээж болно. Түүнчлэн өөрт хэрэгтэй зөвлөмжүүдийг унших боломжтой. Үүний тулд онлайн систем рүү http//my.tog.mn хаягаар орно.
-Онлайн систем нь хэрэглэгчид ашиглахад хэр ойлгомжтой вэ?
-Энэхүү системийн хувьд хэрэглэхэд тун энгийн, хялбар байгаа. Хэрэглэгч системийг хэрхэн ашиглах талаар бид видео зааварчилгаа бэлтгэсэн. Хэрэглэгч хүсвэл манай компанийн вэб сайт болох www.tog.mn-ээс үзэх боломжтой. Өнөөдрийн байдлаар тухайн хэрэглэгч төлбөр тооцоогоо гэрээнд заасан хугацаандаа онлайнаар, ТҮЦ машинаар, банкинд цахимаар болон бэлнээр, Хэрэглэгчдэд үйлчлэх төв, салбар кассуудад очиж тушаах зэргээс аль боломжтойгоо сонгох бүрэн боломжтой болсон.
-Утсаар мэдээлэл авсан тохиолдолд утасны тариф өндөр гэсэн ойлголт иргэдийн дунд байгаа. Үнийн тариф нь яг хэд вэ?
-Утасны төлбөрийн асуудал дээр хэрэглэгчдийн дунд ташаа ойлголт яваад байх шиг байна. Манай компанийн 70047004 дугаарын утас арилжааны зорилготой биш учраас хэрэглэгчийн утаснаас энгийн тарифаар л төлбөр унана. Тодруулбал, 70047004 дугаарын утас руу залгахад минут тутамд цахилгаан холбоо компанийн дугаараас 0 төгрөг, төрийн холбооны 26, төмөр замын 24, 25, нисэхийн 28-тай дугааруудаас 25 төгрөг, Мобикомын дугаараас 75 төгрөг, Юнителийн дугаараас 35-70 төгрөг, Жи-Мобайлын дугаараас 30-50 төгрөг зарцуулна.
Дуудлагын төвийн утсыг ажиллуулахын гол зорилго нь бид хэрэглэгчтэй түргэн хугацаанд амьд холбоог үүсгэж, хүссэн үйлчилгээг нь шуурхай үзүүлэхэд оршиж байгаа. Ер нь утсаар шууд харилцах үйлчилгээ цахилгаан хэрэглэгчдэд их таашаагдаж байгаа. Бид энэ үйлчилгээг өнгөрсөн оны гуравдугаар сараас нэвтрүүлсэн. Гэтэл оны эцэст хандсан хэрэглэгчийн тоо 550 мянга давсан байсан. Хэдийгээр цахилгаан эрчим хүчний хангамжийн асуудал эх үүсвэрийн дутагдалтай байгаа ч үйлчилгээний шатанд хөгжиж байгаа.
-Хэрэглэгчид мессэжээр мэдээлэл авсан тохиолдолд хэдэн төгрөг төлөх вэ?
-Хэрэглэгч гар утаснаасаа 137004 дугаар руу хэрэглэгчийн кодоо бичиж илгээгээд, төлбөрийн үлдэгдэл шалгахад тухайн үүрэн операторын мессэж үйлчилгээний тарифаар л нэгж унаж байгаа.
-Иргэд гар утсаараа утсаар цахилгааны тооцоо хэрхэн хийх талаар тодруулаач?
-Цахилгаан хэрэглэгч онлайн системийг гар утасны апплекэйшн болгох ажлын явц дуусах шатандаа явж байна. Тун удахгүй хэрэглэгчид гар утаснаасаа энэ системийг ашиглах болно.
-Танай дуудлагын төв хэдээс хэдэн цагийн хооронд ажилладаг вэ?
-Цагийн хуваарийг бид өнгөрсөн оны сүүлээс эхлэн уян хатан болгосон. Дуудлагын төвийн 70047004 утас ажлын өдөр өглөө 08.00-22.00, бямба гарагт 10.00-18.00 цаг хүртэл ажиллаад үлдсэн цагуудад Түгээх төвүүдийн ээлжийн инженерүүдэд шилжиж байгаа. Тэгэхээр бүх цагуудад энэ утас ажиллаж байгаа гэж ойлгож болно. Хэрэглэгчдийн ая тухтай байдлыг хангах зорилгоор хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвүүдийнхээ ажлын өдрүүдийн цагийг сунгаж 08.00-21.00 цаг хүртэл болгосон. Тэгэхээр цахилгаан хэрэглэгчид өглөө ажил эхлэхээс өмнө, ажил тараад цахилгаан эрчим хүчтэй холбоотой асуудлаа шийдэх боломжтой гэсэн үг.
-Цахилгаан хэрэглэгчид санал гомдлоо танай байгууллагад хэрхэн хүргэх вэ?
-Дуудлагын төвийн 70047004 дугаарын утаснаас гадна бид сошиал медиа ашигладаг хэрэглэгчидтэйгээ фэйсбүүкэд www.facebook/ubedn, твиттерийн @ubedn1 гэсэн хаягуудаар харилцдаг. Хандалт бүр манайд бүртгэгдэж, тайлангаа гаргадаг учраас аль ч сувгаар хэрэглэгч хандаж болно. Хэрэглэгчийн хувьд кодоо мэддэг байхад л хангалттай.
Ж.Отгонмягмар